Eesti Raudtee nõukogu kinnitas eile ettevõtte 2009.aasta eelarve, mille tuludeks on planeeritud ligi 1,7 miljardit krooni ja mis põhineb kaubaveo mahu vähenemisel 9 protsendi võrra.
Eelarve koostamisel prognoosis Eesti Raudtee oma infrastruktuuril 2009.aasta kaubaveo mahuks 23 miljoni tonni, mis on 9 protsenti vähem, kui on kavandatud 2008.aastaks, krjutas Postimees.
Kaubavedude mahu vähenemine on prognoositud lähtuvalt Loode-Venemaa sadamate arendamisest. Tõenäoliselt vähendab Ust-Luuga sadama kaubakäitlemise võimsuse kasv tuntavalt naftasaaduste vedu läbi Eesti.
Seega seisab Eesti Raudtee ees raske töö, et kompenseerida muude veoliikide arvelt vähenevat naftasaaduste vedu ja olla suuteline jätkama alustatud infrastruktuuri investeeringuprojekte.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eesti Raudtee kavandab järgmisel aastal paigutada infrastruktuuri parendamisesse 836 miljonit krooni, mis lõviosas tuleb Euroopa Liidu tõukefondidest, suuremad projektid on seotud RailBaltica trassi kapitaalremondiga.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.