• 05.12.08, 16:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Raudtee prognoosib tuleval aastal kaubaveo vähenemist

Eesti Raudtee nõukogu kinnitas eile ettevõtte 2009.aasta eelarve, mille tuludeks on planeeritud ligi 1,7 miljardit krooni ja mis põhineb kaubaveo mahu vähenemisel 9 protsendi võrra.
Eelarve koostamisel prognoosis Eesti Raudtee oma infrastruktuuril 2009.aasta kaubaveo mahuks 23 miljoni tonni, mis on 9 protsenti vähem, kui on kavandatud 2008.aastaks, krjutas Postimees.
Kaubavedude mahu vähenemine on prognoositud lähtuvalt Loode-Venemaa sadamate arendamisest. Tõenäoliselt vähendab Ust-Luuga sadama kaubakäitlemise võimsuse kasv tuntavalt naftasaaduste vedu läbi Eesti.
Seega seisab Eesti Raudtee ees raske töö, et kompenseerida muude veoliikide arvelt vähenevat naftasaaduste vedu ja olla suuteline jätkama alustatud infrastruktuuri investeeringuprojekte.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesti Raudtee kavandab järgmisel aastal paigutada infrastruktuuri parendamisesse 836 miljonit krooni, mis lõviosas tuleb Euroopa Liidu tõukefondidest, suuremad projektid on seotud RailBaltica trassi kapitaalremondiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele