Autoettevõtete liidu üldkogul osalejad pidasid vajalikuks tõsta bussijuhtide palka 2009. aastal vähemalt 10-15 protsenti.
Liitu kuuluvate bussiettevõtete juhid tõdesid, et kuigi Eesti majandusolukorra halvenemise tõttu on olukord tööjõuturul paranenud ja tööd soovivate bussijuhtide hulk suurenenud, on jätkuvalt vaja tõsta bussijuhtide palka, kirjutas Postimees. Palgatõusu on vaja, et meelitada bussijuhiks nooremaid inimesi ning vähendada välismaale tööle suunduvate juhtide hulka, vastasel korral ei ole 4-5 aasta pärast enam kedagi rooli panna.
Transpordiettevõtete juhid leidsid, et praegu ei ole võimalik uuendada autoettevõtete liidu ning transpordi- ja teetöötajate ametiühingu vahel 2007. aastal sõlmitud üldtöökokkulepet ega tõsta kogu transpordisektorile laienevat miinimumtunnipalga tariifi.
Selle otsuse ajendiks on maksu- ja tolliametis värskelt valminud transpordisektori palga- ja maksuanalüüs, millest ilmneb, et sõlmitud üldtöökokkulepe ei täida oma eesmärki ning selle põhimõtted ei ole rakendunud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.