Eralennukite kasutamise pärast USA seadusandjate kriitika alla sattunud General Motors Corp. palus kohalikul lennuametil piirata avalikkuse ligipääsu nende lendude jälgimisele.
GMi esindaja Greg Martin tunnistas, et nad paljusid oma lennukitelt jälgimise maha võtta, kuid ei täpsustanud miks, kirjutas Bloomberg.
Lennuinfo kohaselt lendas firma juht Richard Wagoner Jr 18. novembril Detroidist Washingtoni liisitud Gulfstream Aerospace G-IV eralennukiga, et paluda 25 miljardi dollari suurust toetust autotööstusele. Ka Ford Motor Co. juht Alan Mulally ja Chrysler LLC juht Robert Nardelli saabusid eralennukitega.
Kongressis uuris hiljem demokraat Gary Ackerman, kas juhtidel oleks tõesti nii kohutav äriklassis lennata olnud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Peale 25. novembrit ei õnnestu GMi lennukit liikumisi enam tuvastada.
GMile kuulub 7 lennukit, millest 4 müüakse maha.
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.