Eralennukite kasutamise pärast USA seadusandjate kriitika alla sattunud General Motors Corp. palus kohalikul lennuametil piirata avalikkuse ligipääsu nende lendude jälgimisele.
GMi esindaja Greg Martin tunnistas, et nad paljusid oma lennukitelt jälgimise maha võtta, kuid ei täpsustanud miks, kirjutas Bloomberg.
Lennuinfo kohaselt lendas firma juht Richard Wagoner Jr 18. novembril Detroidist Washingtoni liisitud Gulfstream Aerospace G-IV eralennukiga, et paluda 25 miljardi dollari suurust toetust autotööstusele. Ka Ford Motor Co. juht Alan Mulally ja Chrysler LLC juht Robert Nardelli saabusid eralennukitega.
Kongressis uuris hiljem demokraat Gary Ackerman, kas juhtidel oleks tõesti nii kohutav äriklassis lennata olnud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Peale 25. novembrit ei õnnestu GMi lennukit liikumisi enam tuvastada.
GMile kuulub 7 lennukit, millest 4 müüakse maha.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.