• 26.11.08, 18:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Venemaa raudteel on geopoliitilised motiivid laieneda

Venemaa raudtee monopol näeb ühisfirmasid naaberriikide ettevõtetega geopoliitiliste mõjutamisinstrumentidena, ütles firma juht Vladimir Jakunin.
Venemaa raudtee ühisfirmad Euraasias muuhulgas konteinerterminali ehitamine Põhja-Koreasse mängisid tema sõnul geopoliitikas positiivset rolli, vahendas Bloomberg Moskva ümarlauas öeldut.
Vene raudtee teatas juulis, et nad sõlmivad veel partnersuhteid, et ühendada Aasiat Euroopaga ja Lähis-Idaga.
Moskva peab läbirääkimisi Iraani ja Aserbaidžaaniga, et ehitada 4500 kilomeetri pikkune Venemaal Peterburgi ja Pärsi lahe Bendar Abbasi sadamat ühendav raudtee.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele