• 26.11.08, 18:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Venemaa raudteel on geopoliitilised motiivid laieneda

Venemaa raudtee monopol näeb ühisfirmasid naaberriikide ettevõtetega geopoliitiliste mõjutamisinstrumentidena, ütles firma juht Vladimir Jakunin.
Venemaa raudtee ühisfirmad Euraasias muuhulgas konteinerterminali ehitamine Põhja-Koreasse mängisid tema sõnul geopoliitikas positiivset rolli, vahendas Bloomberg Moskva ümarlauas öeldut.
Vene raudtee teatas juulis, et nad sõlmivad veel partnersuhteid, et ühendada Aasiat Euroopaga ja Lähis-Idaga.
Moskva peab läbirääkimisi Iraani ja Aserbaidžaaniga, et ehitada 4500 kilomeetri pikkune Venemaal Peterburgi ja Pärsi lahe Bendar Abbasi sadamat ühendav raudtee.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele