• 26.11.08, 18:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Venemaa raudteel on geopoliitilised motiivid laieneda

Venemaa raudtee monopol näeb ühisfirmasid naaberriikide ettevõtetega geopoliitiliste mõjutamisinstrumentidena, ütles firma juht Vladimir Jakunin.
Venemaa raudtee ühisfirmad Euraasias muuhulgas konteinerterminali ehitamine Põhja-Koreasse mängisid tema sõnul geopoliitikas positiivset rolli, vahendas Bloomberg Moskva ümarlauas öeldut.
Vene raudtee teatas juulis, et nad sõlmivad veel partnersuhteid, et ühendada Aasiat Euroopaga ja Lähis-Idaga.
Moskva peab läbirääkimisi Iraani ja Aserbaidžaaniga, et ehitada 4500 kilomeetri pikkune Venemaal Peterburgi ja Pärsi lahe Bendar Abbasi sadamat ühendav raudtee.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele