UPSi esinduse Eestis EKLT OÜ arengu- ja kvaliteedijuhi Sirje Saki sõnul loomulikult ilmastikuolud head ei ole, aga UPS täidab oma lubaduse ja kõik pakid tööpäeva lõpuks kohale toimetada.
„Kullerid ei ole kurtnud. Muidugi on rasked ilmastikuolud ja liiklus häiritud, kuid midagi ei ole kohale toimetamata jäänud. Tuleb lihtsalt rohkem pingutada,“ kommenteeris Sakk.
Sakk selgitas, et kliendid oma saadetise hilinemise pärast muretsema ei pea, sest ilmastiku möllust tingitud probleemid on UPSi lahendada. „Lihtsalt peame inimesi rohkem välja saatma ja saadetise kulud on sellega seoses suuremad,“ lisas ta. Kahjuks ei osanud Sakk täpsustada, kui kalliks torm neile maksma läheb.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.