UPSi esinduse Eestis EKLT OÜ arengu- ja kvaliteedijuhi Sirje Saki sõnul loomulikult ilmastikuolud head ei ole, aga UPS täidab oma lubaduse ja kõik pakid tööpäeva lõpuks kohale toimetada.
„Kullerid ei ole kurtnud. Muidugi on rasked ilmastikuolud ja liiklus häiritud, kuid midagi ei ole kohale toimetamata jäänud. Tuleb lihtsalt rohkem pingutada,“ kommenteeris Sakk.
Sakk selgitas, et kliendid oma saadetise hilinemise pärast muretsema ei pea, sest ilmastiku möllust tingitud probleemid on UPSi lahendada. „Lihtsalt peame inimesi rohkem välja saatma ja saadetise kulud on sellega seoses suuremad,“ lisas ta. Kahjuks ei osanud Sakk täpsustada, kui kalliks torm neile maksma läheb.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.