Tallinna Sadam tunnistas kehtetuks Muuga sadama idaosa laiendamise esimese etapi ehitushanke, kuna laenuraha on turul raske kätte saada ja hiinlastega pole sadamas opereerimiseks kokkulepet saavutatud.
Hanke tühistamise põhjenduseks tõi Tallinna Sadam ametlikult hanke oluliste majanduslike ja tehniliste parameetrite muutumise, kijutas postimees.ee.
Riigihanke väljakuulutamisest alates on seoses ülemaailmse majanduslanguse ja finantskriisiga laenuraha intressid oluliselt tõusnud ja raha kättesaamine seetõttu raskendatud.
Muuga sadama idaosa laienduse rajamine oli mõeldud koostöös Hiina operaatoriga, kellega ei ole aga seni siduvat kokkulepet sõlmitud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tallinna Sadama avalike suhete juht Sven Ratassepp kinnitas, et kui sadam peaks Hiina partneriga terminali rajamise osas kokkuleppele jõudma, tuleb ka uus ehitushanke.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.