Tallinna Sadam tunnistas kehtetuks Muuga sadama idaosa laiendamise esimese etapi ehitushanke, kuna laenuraha on turul raske kätte saada ja hiinlastega pole sadamas opereerimiseks kokkulepet saavutatud.
Hanke tühistamise põhjenduseks tõi Tallinna Sadam ametlikult hanke oluliste majanduslike ja tehniliste parameetrite muutumise, kijutas postimees.ee.
Riigihanke väljakuulutamisest alates on seoses ülemaailmse majanduslanguse ja finantskriisiga laenuraha intressid oluliselt tõusnud ja raha kättesaamine seetõttu raskendatud.
Muuga sadama idaosa laienduse rajamine oli mõeldud koostöös Hiina operaatoriga, kellega ei ole aga seni siduvat kokkulepet sõlmitud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tallinna Sadama avalike suhete juht Sven Ratassepp kinnitas, et kui sadam peaks Hiina partneriga terminali rajamise osas kokkuleppele jõudma, tuleb ka uus ehitushanke.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.