• 07.11.08, 14:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uute laevade tellimused on kokku kuivanud

Maailma laevade tellimused kukkusid eelmisel kuul 90%, kuna krediidikriisis on laevafirmadel raskem raha laenata.
Kogu maailma laevaomanikud tellisid oktoobris 37 konteinerlaeva, tankerit või muud alust. Eelmisel aastal samal ajal telliti 378 kaubalaeva, vahendas Bloomberg Lloyd’s Registeri tegevjuhi Richard Sadleri sõnu. Kogu aasta tellimuste maht on prognoosidega võrreldes 15% väiksem.
Maailma suurim laevatehas Hyundai Heavy Industries Co teatas samuti tellimuste langemisest viimasel kolmel kuul. Laevaliinid lükkavad laienemiseplaane edasi kuna uute laevade soetamiseks on raske raha leida ja kaupade, nafta ning toormaterjalide veomahud kuivavad kokku.
Sadler ütles: „Me alahindasime majanduslangust. Positiivse poole pealt, 2007. aasta oli 2006. aastaga võrreldes erakordne.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eelmisel aastal kasvas maailma suurima maakleri Clarkson Plc andmetel lastimiskaal 50% 261,3 miljoni tonnini. Selle aasta esimese üheksa kuuga on see langenud 27% 142,9 miljoni tonnini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele