KIA Auto juht Jaak Heinola on seisukohal,
et arvestades kütusehindade tõusutendentsi, võiksid väikeautode omanikud nautida
näiteks 20% madalamat bensiinihinda.
"Kriteeriumid saab kehtestada nii, nagu tark tundub," kommenteerib Heinola Postimehes. Riigieelarve osas oleks tulu sellest ilmne. Mida rohkem on liikluses väikeautosid, seda vähem kuluvad teed ja raha nende remondiks. Suurim kasu on sellest meie väliskaubanduse bilansile. Autod ja autokütus mõjutavad nimetatud bilanssi negatiivselt. Mida rohkem kasutatakse väikeautosid, seda vähem raha Eestist välja läheb. Ja seda parem on meie väliskaubanduse bilanss.
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.