INFO-AUTO juht Viktor Siilats ütles
aripaev.ee-le, et praegu oleks mõtet automüügi pinda rajada Ida-Virumaale, kuna
Tallinnas laieneda on riskantne. Firmal ongi omal selline plaan.
Jaheneva automüügi taustal on Siiltats siiski optimistlik laienemise osas ning peab õigeks rajada suuremat kui 200 ruutmeetrist laiendust. "Automüük on pika vinnaga asi," märkis ta ning lisas, et tähtis on kas pind on lepingutega kaetud. "Niisama pole mõtet mingit pinda arendada, kui pole teada, mida seal müüma hakatakse," märkis autoärimees. Ta lisas, et oluline erinevus on ka selles, kas tegemist on linna esimese müügikohaga või teise-kolmandaga. "Kui kohapeal on juba esindus, siis peab uue pinna rajamist hoolikalt kaaluma," märkis Siilats.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.