Hyundai oli ainus Aasia autotootja, kes
suutis märtsikuus USAs autode müüki kasvatada, kirjutab Financial Times.
Lõuna-Korea autotootja kasvatas maailma suurimal turul müüki 1,9 protsendi võrra 42 796 sõidukini, kasvatades turuosa varasemalt 2,7 protsendilt 3,2 protsendini. Edu tuli tänu tugevatele allahindlustele ning ülinõrgale dollari kursile.
Kõik kolm Jaapani autotootjat, Toyota, Nissan ning Honda, teatasid müügimahtude kahanemisest USAs. Kokku kahanes autode müük Ühendriikides 12 protsenti. General Motorsi müük kukkus märtsis 18,7 protsenti, Toyota müük 10,3 protsenti ning Fordi müük 14,3 protsenti võrreldes 2006. aasta märtsiga.
Lisaks Hyundaile suutis turuosa suurendada vaid Volkswagen.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.