3. aprill 2008
Jaga lugu:

Hyundai tegi USAs konkurentidele ära

Hyundai oli ainus Aasia autotootja, kes suutis märtsikuus USAs autode müüki kasvatada, kirjutab Financial Times.

Lõuna-Korea autotootja kasvatas maailma suurimal turul müüki 1,9 protsendi võrra 42 796 sõidukini, kasvatades turuosa varasemalt 2,7 protsendilt 3,2 protsendini. Edu tuli tänu tugevatele allahindlustele ning ülinõrgale dollari kursile.

Kõik kolm Jaapani autotootjat, Toyota, Nissan ning Honda, teatasid müügimahtude kahanemisest USAs. Kokku kahanes autode müük Ühendriikides 12 protsenti. General Motorsi müük kukkus märtsis 18,7 protsenti, Toyota müük 10,3 protsenti ning Fordi müük 14,3 protsenti võrreldes 2006. aasta märtsiga.

Lisaks Hyundaile suutis turuosa suurendada vaid Volkswagen.

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Enimloetud
Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Roberta Lupp
Roberta LuppLogistikauudised.ee sündmusedTel: 5331 0510roberta.lupp@aripaev.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee