„Eks ikka tuleb vaidlusi üles, kui võlg jääb üles pikalt ja keegi ei maksa. Ei tahaks ära sõnada, praegu on neid vähem olnud, aga arvestades majanduse hetkeolukorda, võib juhtuda, et seda tekib enam. Me tuleme praegu heast ajast, kus kõigil läks hästi,“ rääkis Jaani.
Tema sõnul on osalt paljude kohtuasjade põhjuseks ka sektor, milles Allando tegutseb. „Eks transport on selline omapärane, kus vaidlused on lihtsad tekkima. Risk on alati sees. Kaupadega võib igasuguseid asju juhtuda. Aga eks kõigil juhtub,“ märkis ta.
Tavaliselt püüab vedudega tegelev Allando Trailways asjad siiski kohtuväliselt lahendada. Teatud hetkedel aga ei ole see enam võimalik.
Jaani kahtlustab, et juba praegu on vaidluste allikaid enam, kuid juristini jõuavad need väikse nihkega. Tema hinnangul püütakse küsimustega ikka enne ise tegelda ja alles siis juristi poole pöörduda. „Minuni jõuavad asjad aastase nihkega. Ei saa öelda, et praegu oleks rohkem vaidlusi, võib-olla on suudetud paremini läbi rääkida,“ täpsustas ta.
Hetkel on aripaev.ee andmetel Allando Trailwayisil Harju maakohtus käsil kolm võlanõudega kohtuasja. Neist kahe puhul on hageja vedaja, kolmanda puhul aga AS Jetoil.