Markko Märtinile kuuluv AS Autospirit
sõlmis lepingu, millega sai ettevõte endale õiguse lisaks senisele esindajale
Mariine Autole hakata alates märtsist Eestis müüma Subaru mudeleid.
Käed löödi Subaru Baltikumi maaletooja International Motors (Nordic) ABga. Lisaks autode müügile hakkab Autospiriti Tallinna salong kõigile Subaru omanikele pakkuma ka professionaalset järelteenindust, teatas ettevõte.
Autospiriti nõukogu esimehe Markko Märtini sõnul tuli Subaru edasimüügiotsus loogilise jätkuna Autospiriti tegevuses. „Olles ise Subaru tehasemeeskonna testisõitja, on ühtlasi meeldiv olla Subaru esindaja Eestis,” ütles Märtin. „Soovime pakkuda Autospiriti meeskonnaga Subaru klientidele kõrgetasemelist teenindust ja professionaalset sõidukite hooldust.”
Autospiriti salongi tuuakse müügile kogu Subaru mudelivalik: uus väikeauto Justy, järgmise põlvkonna Impreza, sedaan- ja universaalkerega Legacy, ülipopulaarne Outback, linnamaastur Forester ja luksusmaastur Tribeca. Subarute müügi algusega Autospiriti Ehitajate tee 122 esinduses märtsis toimub uue Subaru Impreza WRX STI mudeli esmaesitlus Eestis. Samal ajal toimuvad mudeli esitlused ka kõikjal mujal Baltikumi Subaru müügikohtades.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autospirit AS on Chevrolet, Nissani ja nüüdseks ka Subaru esindusõigusi omav ettevõte. Lisaks uute sõidukite müügile tegeleb Autospirit ka G2 garantiiga kasutatud autode müügiga. G2 kaubamärk kuulub General Motorsile ning sellega on liitunud Euroopas üle 1000 ettevõtte.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.