Sõpruse ringile kavandatava uue
kergliiklussilla kõik variandid maksavad kaks korda nii palju kui omal ajal
Turusild – linnavõimude meelest liiga palju – ja plaanile tõmmati pidurit.
Silda projekteerima asunud Läti firma Sia Vectors T pakkus linnale valida nelja erineva konstruktsiooniga silla varianti, mille ehitushind prognoosi järgi on vahemikus 35–42 miljonit krooni, kirjutas Tartu Postimees.
"Nii palju, et pole mõtet edasi projekteerida," nentis Tartu linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haak, põhjendades, et sellise hinnaga silla ehitamine käiks lähiaastail linnale üle jõu.
Uue kergliiklussilla hinna keris Haagi sõnul kõrgele see, et sillaavast läbi kulgevate autode tõttu tuleks sild ehitada väga kõrge. Et aga sillale viivate panduste kalle ei tohi normide järgi ületada viit kraadi, venitavad pandused silla väga pikaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.