Sõpruse ringile kavandatava uue
kergliiklussilla kõik variandid maksavad kaks korda nii palju kui omal ajal
Turusild – linnavõimude meelest liiga palju – ja plaanile tõmmati pidurit.
Silda projekteerima asunud Läti firma Sia Vectors T pakkus linnale valida nelja erineva konstruktsiooniga silla varianti, mille ehitushind prognoosi järgi on vahemikus 35–42 miljonit krooni, kirjutas Tartu Postimees.
"Nii palju, et pole mõtet edasi projekteerida," nentis Tartu linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haak, põhjendades, et sellise hinnaga silla ehitamine käiks lähiaastail linnale üle jõu.
Uue kergliiklussilla hinna keris Haagi sõnul kõrgele see, et sillaavast läbi kulgevate autode tõttu tuleks sild ehitada väga kõrge. Et aga sillale viivate panduste kalle ei tohi normide järgi ületada viit kraadi, venitavad pandused silla väga pikaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.