Sõpruse ringile kavandatava uue
kergliiklussilla kõik variandid maksavad kaks korda nii palju kui omal ajal
Turusild – linnavõimude meelest liiga palju – ja plaanile tõmmati pidurit.
Silda projekteerima asunud Läti firma Sia Vectors T pakkus linnale valida nelja erineva konstruktsiooniga silla varianti, mille ehitushind prognoosi järgi on vahemikus 35–42 miljonit krooni, kirjutas Tartu Postimees.
"Nii palju, et pole mõtet edasi projekteerida," nentis Tartu linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haak, põhjendades, et sellise hinnaga silla ehitamine käiks lähiaastail linnale üle jõu.
Uue kergliiklussilla hinna keris Haagi sõnul kõrgele see, et sillaavast läbi kulgevate autode tõttu tuleks sild ehitada väga kõrge. Et aga sillale viivate panduste kalle ei tohi normide järgi ületada viit kraadi, venitavad pandused silla väga pikaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.