• 22.11.07, 18:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mutli: imetrammi ei tule!

Abilinnapea Jannus Mutli sõnul ei kahjusta Tallinna trammiprojekt kuidagi Tallinna transporditöötajate huve ning ta kinnitas, et jätkuvalt ollakse valmis kahepoolseks koostööks ja konstruktiivseks dialoogiks, teatas Tallinna linnavalitsus.
Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli sõnul on häiriv see, kui räägitakse mingist imetrammist. "Pööraksin tähelepanu asjaolule, et projekt "Tallinna tramm" ei ole mingi imetramm, vaid täiesti normaalne ja tulevikus laialdast kasutust leidev elektritranspordivahend," nentis Mutli. "Rahustaksin siinkohal Tallinna transporditöötajaid sellega, et inimesi on meil hetkel puudu, mitte üle ning usume, et arvestades Eesti ja Euroopa üldist demograafilist olukorda, siis selline situatsioon püsib veel kümme aastat vähemalt, nii et oma tuleviku pärast Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondises nad muretsema ei pea."
Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondise töötajate usaldusisikud ja töötajad said oma eelmisele kirjale vastuse 20. novembril. Abilinnapea Jaanus Mutli informeeris neid kirjas "Tallinna trammi" projektist, täpsustades, et nimetatud projekti tasuvusuuringut ei ole veel lõpetatud. Samas kirjas transporditöötajatele arutles Mutli elektritranspordi arengukava vajaduse üle ja rõhutas, et projekti "Tallinna tramm" elluviimine toimub Tallinna ühistranspordi kui terviku ja eriti elektritranspordi arendamise huvides. Abilinnpea tuletas ka meelde, et kuna antud projekti hoidjaks oli määratud Tallinna Transpordiamet, siis oli TTTK AS inimestel võimalus osaleda projekti komisjoni töös ja anda sellesse oma panus ettepanekute näol.
"Projekti realiseerimiseks on tõesti vajalik bussi-, trolli- ja trammiliikluse teatav ümberkorraldamine, kuid seda peamiselt vaid uute trammiliinide mõjupiirkonnas," lisas Mutli. "Projekti elluviimise esimesel etapil (2007-2013) ei toimu ühegi trolliliini sulgemist, ega ümberpaigutamist, samuti jätkavad tööd olemasolevad trammiliinid. Peale uue trammiliini Lasnamäe-Vabaduse väljak käiku andmist, on ette näha ümberkorraldused bussiliikluses Lasnamäe ja kesklinna vahel ning Lasnamäe siseselt kuid bussijuhtide koondamist sellega kindlasti ei kaasne. Samuti jätkavad trammid elanikkonna teenindamist n.ö. vanas trammivõrgus."

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Projekti teise etapi (2014-2021) käigus, mis näeb ette trammiliin marsruudil Vabaduse väljak-Mustamäe ehk Lasnamäed Mustamäega ühendava liini rajamise, suletakse mööda Sõpruse puiesteed kesklinna kulgevad trolliliinid, mis annab võimaluse uute trolliliinide avamiseks Tallinna muudes piirkondades, kui seda vajalikuks peetakse," lisas Mutli.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele