Copterline Estonia OÜ tegevjuht Tõnis Lepp
ütles aripaev.ee-le, et kõige tähtsam on taastada lennud ja endine staatus
Tallinn-Helsingi liinil.
„Laienemisplaane hetkel pole. Kõige tähtsam on taastada lennud. 5. septembril võeti vastu põhimõtteline otsus taasliinilende tegemahakata. Eesmärgiks on taastada oma staatus Tallinn-Helsingi liinil,“ kommenteeris ta Copterline tulevikuplaane. „Tegeleme selle ettevalmistamisega. Uued kopterid on praegu veel Itaalias aga loodetavasti jõuavad jaanuaris siia. Lendama loodame hakata 2008. aasta esimesel kvartalil,“ lisas ta.
„Plaanis võtta tööle ca 10 klienditeenindajat/dispetšerit. Koolitus neile algab 18. jaanuaril,“ selgitas Lepp värbamisplaane.
„Helsingis on valminud täiesti uus reisijaterminal, Tallinnas jääme samasse kohta. Kopteri mudel on vahetunud - opereerima hakatakse AW 139 tüüpi kopteritega. Hetkel tegeleb Copterline Estonia käsiraamatute, manuaalide, protseduuride uuendamisega. Samuti nii maandumisplatsi kui ka terminali värskendamisega. Põhikontseptsioon jääb samaks,“ lisas Lepp.
Artikkel jätkub pärast reklaami
AW 139 tüüpi koptereid kasutabka Eesti Piirivalve.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.