23-aastane valitsev Briti vormel-3 sarja
meister Marko Asmer testis kolmapäeval ja neljapäeval Itaalias Mugello ringrajal
DTMi sarja Mercedest.
«Marko ütles, et kõik on normis ja kui ta nii ütleb, siis läks järelikult üsna hästi,» kommenteeris Marko Asmeri isa ja mänedžer Toivo poja seniseid sõite Itaalias.
Juhul kui Mercedes jääb Asmeriga rahule ja teeb talle pakkumise, siis oleks see justkui kindlustuspoliis, kirjutas postimees.ee. DTM sarja suurimaks plussiks on see, et sinna pole vaja raha viia. Miinuspoolele võib kanda selle, et sealt on raskem vormel-1 sarja pääseda.
«Parem varblane peos, kui tuvi katusel,» märkis vanem Asmer, vihjates vormel-1 tiimide võimalikele testisõitja pakkumistele. «Spekulatsioone on palju. Ikka kiputakse meeskondade juurde inimesi liigitama, kuid midagi täpsemat pole meile öeldud.»
Artikkel jätkub pärast reklaami
Paar päeva tagasi ajakirjas Autosport BMW Sauberi tiimi juhi Mario Theisseni poolt tugevaks testisõitja kandidaadiks hinnatud Briti vormel-3 sarja valitsev meister tähtsat telefonikõnet veel saanud pole. Vanema Asmeri sõnul ollakse äraootaval seisukohal – enne ei hakata teiste tiimidega mingeid lepinguid sõlmima, kui F1st vastused tulevad.
Asmeri mänedžeri sõnul on autospordi kuninglikust sarjast, vormel-1st, lausa kaks võimalikku testisõitja pakkumist. «Üks on väga tõsine, teine mitte nii väga,» avaldas ta, jättes meeskondade nimed siiski enda teada.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.