• 14.11.07, 14:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air: meie lennukit saatis Saksa turvalennuk

Eile Londonist väljunud ning pardaarvuti rikke tõttu Hamburgis maandunud Estonian Airi lennukis olnud 75 reisijat jõuavad täna pärastlõunal kell 15.40 Eestisse. Ettevõtte andmetel saatis lennukit Saksa turvalennuk.
"Meie lennukile tuli appi Saksa lennujuhtimiskeskuse lennuk, mis aitas maanduda," ütles Estonian Airi kommunikatsioonijuht Ilona Eskelinen.
Tema sõnul on sarnaseid olukordi Euroopa tiheda liiklusega õhuruumis ka varem ette tulnud, seda küll mitte Estonian Airiga.
Lisaks oli ühe pealtnägija sõnul lennujaamas vastas ka 4-5 päästeametiautot. Terve lennukitäie rahva käest küsiti egakeegi viga ei saanud ja kas keegi vajab psüühilist abi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Eile õhtul Londonist Tallinnasse suunduval lennukil ESABC ilmnesid lennu ajal kõrvalekalded pardarvuti töös ning lennuki meeskond suundus lennuohutuse protseduure järgides Hamburgi lennuväljale,"teatas Estonian Air täna.
Vastavalt lennunduseeskirjadele saatis Estonian Airi lennukit Hamburgi lennuväljani julgestuslennuk, kirjutas postimees.ee.
Eile Hamburgis rikke tõttu maandunud lennuki reisijad jõuavad Eestisse täna.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele