• 10.10.07, 10:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lennukiga saab reisida poolmuidu

Kuigi lennukikütus on 2000. aastast üle 2,5 korra kallinenud, on lennata odavam.
85% puhkusereisijaid lähtub lennukipiletite ostmisel hinnast, väidab konsultatsioonifirma Bain&Company oma uuringute põhjal, kirjutas Ärileht. Seda arvestades pole ime, et lennukipiletite hinnad pole viimastel aastatel oluliselt tõusnud, kuigi lennukikütuse hinnaindeks on praegu 2,65 korda kõrgem kui 2000. aastal. Dollarites arvestades on praegune hind – 97 dollarit barrelist – 2005. aastal saavutatud tipptaseme lähedal, eurodes natuke odavam. Võrreldes möödunud aastaga maksavad lennufirmad tänavu kütuse eest umbes 10 miljardit dollarit rohkem, arvestab lennundusorganisatsioon IATA.
Sellegipoolest tõstis IATA septembris tööstusharu 2007. aasta puhaskasumiprognoosi 5,1 miljardilt 5,6 miljardi dollarini.

Seotud lood

  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele