Tolli musta nimekirja sattunud Tarmo Trans
OÜ kaalub Venemaa-sõitude peatamist, kuna need on kallinenud ligi 6500 rubla
võrra koorma kohta.
Vastab Tarmo Trans OÜ juhatuse liige Ilme Põllu.
Mida toodi põhjuseks, et teid musta nimekirja kanti?
Meil oli tõesti aasta alguse poole ühe koormaga probleeme. Kauba kood dokumentides ei vastanud päris täpselt kauba nimetusele. Autojuht ei kontrollinud dokumente piisava hoolikusega. Maksime administratiivse õigusrikkumise eest trahvi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Mis sellega teie firmale kaasneb?
Kõik meie veoautod, mis ületavad Venemaa piiri, saadetakse koorma läbivaatusele. Nad peavad piirilt sihtpunkti tolliasutusse sõitma konvoi saatel. See teeb meile lisakulu ca 6500 rubla ja piiriületusele kulub aega rohkem. Saatjat tuleb oodata 4-7 päeva.
Kui palju kliente on lepingu üles öelnud?
Lepingulisi kliente pole meil olnud, seega pole keegi ka lepingut üles öelnud. Küll kaalume aga ise Venemaale sõitude peatamist.
Millises mahus on vähenenud käive?
Kui enne kulus ühe Saksamaa-Venemaa ringi peale umbes kaks nädalat, siis nüüd tuleb arvestada kolme nädalaga. Veohinnad pole muutunud - veel...
Kas plaanite inimeste koondamist?
Inimesi koondada küll ei plaani, sest tööd on muul suunal ka.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.