Selle nädala laupäeval toimuv
kiirendusautode jõukatsumine Pärnu lennuvälja raja 400m pikkusel distantsil
selgitab välja, kes kroonitakse tiitliga Eesti Superauto 2007.
Sarjas osaleval ligi 40 autol on tänaseks tulnud võistelda nii lõppkiiruses ühel miilil kui ringrajasõidus, ees ootab otsustav mõõduvõtt kiirendusvõistlusel Battery Race, teatas korraldaja.
Superauto 2007 võistlussarja eestvedaja Peep Pihotalo sõnul on peamine pretendent esikohale Roul Liidemann autoga Dodge Viper SRT-10, kes on üldkokkuvõttes siiani olnud kõige edukam.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.