• 31.07.07, 10:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liinibussidele tahetakse kehtestada vanusepiirang

Majandusministeerium tahab kehtestada avalikke liine teenindavatele bussidele vanusepiirangu, bussifirmade arvates on tegu mõttetu nõudega.
Majandusministeeriumi veondusosakonna juhi Priit Vene sõnul peaks liiklusohutuse ja reisijate parema teenindamise nimel kolme aasta pärast reisijaid vedama vaid need bussid, mille keskmine vanus ei ületa 13 aastat, kirjutas Eesti Päevaleht.
Priit Vene kinnitusel ollakse busside vanuse nõude kehtestamisel paindlikud ja eesmärk pole firmasid pankrotti ajada ega maakonnaliine sulgeda.
Seda nõuet kommertsliinide puhul rakendada ei saa, vaid see hakkab kehtima avalikke liine teenindavate busside osas, mille käigushoidmiseks maksab riik toetust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Järvamaa bussifirma Assotrans reisijateveo osakonna juhataja Hannes Künnapuu sõnul on busside vanuse nõudest totter rääkida ja tema kinnitusel võib aastavanune buss olla suurem logu ja liiklusele ohtlikum kui hästi hooldatud 20-25aastane buss.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele