• 31.07.07, 18:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Põlevkivi firmarong tegi täna viimase sõidu

Täna sõitsid Estonia kaevanduse töötajad viimast korda tööle rongiga, kuna rongiliikluse jätkamiseks vajalik ligi 100 miljoni kroonine investeering oleks ilmselt ebaotstarbekas kulu.
Edaspidi hakatakse kaevureid töökohale ja tagasi sõidutama bussidega, kirjutas Põhjarannik. Eesti Põlevkivi pani Jõhvi ja Väike-Pungerjal asuva Estonia kaevanduse vahelise rongi käima 1993. aastal, kuna see oli tollal firma jaoks soodsam kui busside kasutamine. Nüüd on olukord muutunud ja kaevandusfirma loobub rongist.
"Praegu kasutuses olevad vagunid on oma aja ära elanud. Kui tahaksime jätkata rongiliiklust, siis tuleks selleks investeerida ligemale 100 miljonit krooni, mis oleks ilmselgelt ebaotstarbekas kulutus ega langeks kokku ka ettevõtte põhitegevusega," ütles Eesti Põlevkivi avalike suhete juht Raivo Lott.
Alates homsest hakkavad inimesi Estoniasse vedama Järve Bussipargi bussid. Sama firma sõidutab kaevureid Eesti Põlevkivi tellimusel ka Narva ja Aidu karjääri.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele