Täna sõitsid Estonia kaevanduse töötajad
viimast korda tööle rongiga, kuna rongiliikluse jätkamiseks vajalik ligi 100
miljoni kroonine investeering oleks ilmselt ebaotstarbekas kulu.
Edaspidi hakatakse kaevureid töökohale ja tagasi sõidutama bussidega, kirjutas Põhjarannik. Eesti Põlevkivi pani Jõhvi ja Väike-Pungerjal asuva Estonia kaevanduse vahelise rongi käima 1993. aastal, kuna see oli tollal firma jaoks soodsam kui busside kasutamine. Nüüd on olukord muutunud ja kaevandusfirma loobub rongist.
"Praegu kasutuses olevad vagunid on oma aja ära elanud. Kui tahaksime jätkata rongiliiklust, siis tuleks selleks investeerida ligemale 100 miljonit krooni, mis oleks ilmselgelt ebaotstarbekas kulutus ega langeks kokku ka ettevõtte põhitegevusega," ütles Eesti Põlevkivi avalike suhete juht Raivo Lott.
Alates homsest hakkavad inimesi Estoniasse vedama Järve Bussipargi bussid. Sama firma sõidutab kaevureid Eesti Põlevkivi tellimusel ka Narva ja Aidu karjääri.
Seotud lood
Eesti logistikasüsteem on tänu oma strateegilisele asukohale, arenenud taristule ja digilahendustele üks tõhusamaid Baltimaades. Riik ühendab Põhja- ja Ida-Euroopa turge, pakkudes hästi toimivat maantee-, raudtee-, mere- ja õhutranspordi võrgustikku.