• 31.07.07, 12:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Augustist jõustub Väinamere parvlaevaliinidel veokite hinnakirjamuudatus

Alates 1. augustist hakkab Kuivastu–Virtsu ning Heltermaa–Rohuküla parvlaevaliinidel kehtima hinnakirjamuudatus, mille kohaselt hakkab veokitele, nende haagistele ning autorongidele nädalavahetuste tipptundidel kehtima uus hinnakiri.
Majandus- ja kommunikatsiooniministri määrusega kinnitatud muudatuse kohaselt rakendatakse veoautode, nende haagiste ning autorongide üleveo hinnale koefitsienti 3,0 Virtsu–Kuivastu suunal reedeti kell 13.00-22.15 ja Kuivastu–Virtsu suunal pühapäeviti kell 13.00-22.15. Hiiumaa liinil kehtib kõrgem hinnakoefitsient ainult pühapäeviti kell 13.00-22.15 Heltermaa–Rohuküla suunal.
Väinamere Liinide juhataja Urmas Treieli sõnul on muudatuse eesmärk suunata kaubavedusid teostavad veokid ära nädala tippkoormusega sõiduaegadelt väiksema nõudlusega päevadele ja kellaaegadele. „Suurem osa veoautodest sõidab siiski teistel nädalapäevadel ning reede ja pühapäeva ennelõunal, mistõttu puudutab kõrgem hind suhteliselt väikest osa veokitest. Samas võimaldab veokite parem suunamine tagada tipptundidel laevade maksimaalse mahutavuse koos ripptekiga, kuna veokite suurem hulk piirab ripptekkide kasutamist,” ütles Treiel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele