Tallinki uue generatsiooni kiire reisilaev
M/S Star alustab opereerimist Tallinn-Helsingi liinil neljapäeval, 12. aprillil.
Uut Shuttle teenust pakkuv alus on maailmas ainulaadne, sest nii kiiret reisilaeva niivõrd lühikese vahemaaga laevaliini jaoks enne ehitatud pole, teatas Tallink.
Tänu uuele laevale tagab Tallink aastaringse kiirlaevaliikluse Tallinn-Helsingi liinil. Laeva jääklass võimaldab sellel sõita ka talvel. Tallink Shuttle teenus ning selle graafikujärgne opereerimine saab olema aastaringselt stabiilne, sest uus kiire reisilaev saab sõita iga ilmaga. Uus laev on võimeline katma vahemaa Tallinna ja Helsingi vahel vähem kui kahe tunniga.
Star toob Tallinn-Helsingi laevaliiklusesse täiesti uue kontseptsiooni, sest kuigi tegemist on kiire ülesõiduga, saavad reisijad lühikese reisi jooksul võrreldes kiirlaevadega aega väga mitmekülgselt veeta. Lisaks mitmetele restoranidele, kiirtoitlustuskohtadele ja pubidele on laeval ka business lounge, mis annab reisijatele võimaluse laevareisi vältel ka segamatult tööasju ajada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
11 tekiga laeval on 2300 istekohta ning kajutites 520 voodikohta. Star võtab peale kuni 1900 reisijat ning autoteki 2000 liinimeetrit mahutavad kuni 120 treilerit või 450 sõiduautot. Kiirlaeva brutotonnaaž on 33.000, pikkus 186 ja laius 27,7 meetrit. Laev suudab arendada kiirust 27 sõlme, masinate võimsus on 48.000 kilovatti.
Laeva ehitas Soome Aker Yards`i Helsingi laevatehas, laev lks maksma üle 110 miljoni euro ehk 1,722 miljardi krooni.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.