Automedia spioonfotograafid tabasid
Nürburgringilt viimaselt lihvilt Audi RS6-e.
Masin on otsene Mercedes E63 AMG ja BMW M5 konkurent. Tavalisest suuremad õhuvõtud, laiemad küljelaiendid ja tagumine difuusor on peamised vihjed, et tegu pole just tavalise diiselautoga. Kui muidu tavalistel S mudelitel on neli ümara otsaga väljalaset, siis RS-il saab margile omaselt olema ovaalse otsaga väljalase. RS6 tuleb lisaks sedaanile ka universaalkerega.
Kapoti all hakkab võimutsema sama motor mis S6 pealgi ehk Lamborghinilt pärit V10, kuid väikese lisandina saab mootor ka turbo, mis peaks hobujõud tõstma vahemikku 520-550 hj, mis on tõsine väljakutse otsestele konkurentidele. Auto ametlik esmaesitlus toimub sellesügisesel Frankfurdi näitusel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.