Automedia spioonfotograafid tabasid
Nürburgringilt viimaselt lihvilt Audi RS6-e.
Masin on otsene Mercedes E63 AMG ja BMW M5 konkurent. Tavalisest suuremad õhuvõtud, laiemad küljelaiendid ja tagumine difuusor on peamised vihjed, et tegu pole just tavalise diiselautoga. Kui muidu tavalistel S mudelitel on neli ümara otsaga väljalaset, siis RS-il saab margile omaselt olema ovaalse otsaga väljalase. RS6 tuleb lisaks sedaanile ka universaalkerega.
Kapoti all hakkab võimutsema sama motor mis S6 pealgi ehk Lamborghinilt pärit V10, kuid väikese lisandina saab mootor ka turbo, mis peaks hobujõud tõstma vahemikku 520-550 hj, mis on tõsine väljakutse otsestele konkurentidele. Auto ametlik esmaesitlus toimub sellesügisesel Frankfurdi näitusel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.