Automedia spioonfotograafid tabasid
Nürburgringilt viimaselt lihvilt Audi RS6-e.
Masin on otsene Mercedes E63 AMG ja BMW M5 konkurent. Tavalisest suuremad õhuvõtud, laiemad küljelaiendid ja tagumine difuusor on peamised vihjed, et tegu pole just tavalise diiselautoga. Kui muidu tavalistel S mudelitel on neli ümara otsaga väljalaset, siis RS-il saab margile omaselt olema ovaalse otsaga väljalase. RS6 tuleb lisaks sedaanile ka universaalkerega.
Kapoti all hakkab võimutsema sama motor mis S6 pealgi ehk Lamborghinilt pärit V10, kuid väikese lisandina saab mootor ka turbo, mis peaks hobujõud tõstma vahemikku 520-550 hj, mis on tõsine väljakutse otsestele konkurentidele. Auto ametlik esmaesitlus toimub sellesügisesel Frankfurdi näitusel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.