Automedia spioonfotograafid tabasid
Nürburgringilt viimaselt lihvilt Audi RS6-e.
Masin on otsene Mercedes E63 AMG ja BMW M5 konkurent. Tavalisest suuremad õhuvõtud, laiemad küljelaiendid ja tagumine difuusor on peamised vihjed, et tegu pole just tavalise diiselautoga. Kui muidu tavalistel S mudelitel on neli ümara otsaga väljalaset, siis RS-il saab margile omaselt olema ovaalse otsaga väljalase. RS6 tuleb lisaks sedaanile ka universaalkerega.
Kapoti all hakkab võimutsema sama motor mis S6 pealgi ehk Lamborghinilt pärit V10, kuid väikese lisandina saab mootor ka turbo, mis peaks hobujõud tõstma vahemikku 520-550 hj, mis on tõsine väljakutse otsestele konkurentidele. Auto ametlik esmaesitlus toimub sellesügisesel Frankfurdi näitusel.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.