Ukraina transpordiminister Mykola Rudkovskyi küsis
Citybankist 7,4 miljardit dollarit (98 mld krooni) laenu, et ehitada esimene
tasuline kiirtee.
Ukraina majandusuudisteportaali Rynok.biz andmetel kulgeb kiirtee marsruudil Kiiev - Lviv, Kiiev - Odessa, Dnipropetrovsk - Odessa ja ringtee ümber Kiievi.
Ukraina peab lähima kümne aasta jooksul investeerima vähemalt 20-30 miljardit dollarit (240-360 mld krooni), et teid uuendada.
Ka välisinvestorid on projektist huvitatud, kuid nad ei taha enne osaleda kui Ukraina muudab oma seadusi, mis käsitlevad eraomanikelt strateegiliste projektide jaoks maade tagasiostmist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.