Ukraina transpordiminister Mykola Rudkovskyi küsis
Citybankist 7,4 miljardit dollarit (98 mld krooni) laenu, et ehitada esimene
tasuline kiirtee.
Ukraina majandusuudisteportaali Rynok.biz andmetel kulgeb kiirtee marsruudil Kiiev - Lviv, Kiiev - Odessa, Dnipropetrovsk - Odessa ja ringtee ümber Kiievi.
Ukraina peab lähima kümne aasta jooksul investeerima vähemalt 20-30 miljardit dollarit (240-360 mld krooni), et teid uuendada.
Ka välisinvestorid on projektist huvitatud, kuid nad ei taha enne osaleda kui Ukraina muudab oma seadusi, mis käsitlevad eraomanikelt strateegiliste projektide jaoks maade tagasiostmist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.