Ukraina transpordiminister Mykola Rudkovskyi küsis
Citybankist 7,4 miljardit dollarit (98 mld krooni) laenu, et ehitada esimene
tasuline kiirtee.
Ukraina majandusuudisteportaali Rynok.biz andmetel kulgeb kiirtee marsruudil Kiiev - Lviv, Kiiev - Odessa, Dnipropetrovsk - Odessa ja ringtee ümber Kiievi.
Ukraina peab lähima kümne aasta jooksul investeerima vähemalt 20-30 miljardit dollarit (240-360 mld krooni), et teid uuendada.
Ka välisinvestorid on projektist huvitatud, kuid nad ei taha enne osaleda kui Ukraina muudab oma seadusi, mis käsitlevad eraomanikelt strateegiliste projektide jaoks maade tagasiostmist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.