• 08.03.07, 11:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna lennujaamamaksud Ryanairile liiga kõrged

Majandus-ja kommunikatsiooniministeeriumi teatel otsustas Iiri lennukompanii Ryanair mitte kirjutada alla kavatsuste protokollile nagu algselt plaanitud, kuna tahab veelkord kõrgete lennujaama maksude üle läbi rääkida.
Kavatsuste protokolli, mis on põhimõtteliselt nagu eelleping Ryanairi Eestisse tulekuks, oleksid osapoole pidanud allkirjastama juba esmaspäeval, kuid lennukompanii esindaja haigestumine lükkas selle edasi. Täna teatas aga Edgar Savisaare juhitava majandusministeeriumi pressiesindaja Anu Mõistlik, et Ryanair protokollile oma allkirja andnud pole. Põhjuseks liiga kõrged lennujaamamaksud.
Siiani on ministeerium olnud seisukohal, et makse alandama ei hakata. „Jah, oleme endiselt seisukohal, et me ei saa teha hinnaerisusi firmade lõikes, küll aga võib teha erisusi igale firmale pakutavate teenuste hulgas,” sõnas Mõistlik.
Küsimusele, mis teenustest jutt, selgitas Mõistlik, et lennujaam pakub lennufirmadele erinevaid teenuseid, mis kõik maksavad, kuid firma võib otsustada mõnest teenusest loobuda ja teenustasude summa langeb. “Näiteks võib loobuda lennukisse mineku sillast ehk reisijate tunnelist, mis viib otse lennukisse, ja valida variandi, et reisijad lähevad ise lennukini ja sisenevad treppi pidi,” tõi pressiesindaja näiteks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele