• 07.03.07, 10:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Praamipiletite hindu ähvardab järsk tõus

Väinamere Liinid tahab järjekordade vähendamiseks kergitada praamipiletite hindu 2,5 korda, mida Saaremaa Laevakompaniile kuuluv ettevõte selgitab vajadusega hajutada Virtsu–Kuivastu ja Rohuküla–Heltermaa liinil sõidukeid ennekõike tippajal.
Näiteks kavandab firma kergitada sõiduauto hinda reedel ja pühapäeval 70 kroonilt 175 kroonini, jalgratta hinda 15 kroonilt 37,5 kroonini, suure veoauto hinda 220lt 550 kroonini ja üle 23 istekohaga bussi hinda 600 kroonilt 1500 kroonini, kirjutab Eesti Päevaleht.
Majandusministeerium väitis alles mõni aeg tagasi, et praamipiletid ei kalline sel aastal.
Teenindusjuht Anu Hiiuväin kinnitas Eesti Päevalehele, et hinnakujundus pole rahalises mõttes kasulik: tema sõnul vähendataks suurema piletitulu korral neile antavat riigipoolset toetust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saare maavalitsus ei kiida 1. märtsil ministeeriumile saadetud kirjas nimetatud ettepanekuid heaks, sest nende rakendamine sunniks hinnatundlikke väinaületajaid sõidust loobuma või tegema seda massiliselt öisel ajal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele