Kaugbussiliine haldavad firmad tõstsid jaanuaris
osal oma kommertsliinidest piletihindu, olenevalt liinist lisandus hinnale 5–15
krooni, kirjutas Eesti Päevaleht.
Näiteks Sebe bussidega sõitjail tuleb senisest kallim pilet osta Tallinna-Järvakandi, Tallinna-Värska ja Valga-Viljandi liinil. “Tallinna-Järvakandi liinil oli viimane hinnatõus 2004. aastal,” märkis liinidirektori Väino Moor. Sellel liinil oligi hinnatõus kõige suurem – kui varem maksis bussipilet Raplasse 40 krooni, siis nüüd 55. Hinnatõus on koguni 37-protsendine.
“Eks see raha läheb ikka töömeestele ja bussijuhtidele,” sõnas Moor.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.