Majandus- ja kommunikatsioonimister Edgar
Savisaar oli äsja lõppenud pressikonverentsil kindel, et raudteed ei müüda
uuesti maha.
"Ei usu, et keegi Eesti poliitikutest oleks enesetapja, seda võivad mõelda ajakirjanikud, usun et poliitikud on kainelt mõtlejad," vastas minister ajakirjanike küsimusele, kas peale valimisi võidakse raudtee uuesti maha müüa.
"Tehtud vigadest õpitakse, oleme ise kritiseerinud neid dokumente, millega Eesti raudtee maha müüdi, usume, et nendel lepingutel, mis sõlmiti, on parem tulevik," kommenteeris Savisaar."
Kantsler Maarika Priske sõnul on neil helesinine unistus, et kogu raudtee infrastruktuur kuuluks riigile, viidates asjaolule, et osa rongirööbastest on veel Edelaraudtee omandis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Täna lahkus BRS Eesti Raudtee omanikeringist, lõpetati ka nõustamine. BRS-poolsed nõukogu liikmed lahkusid, kirjutati alla 2004./2005. majandusaasta aruanne ja lõpetati kohtuvaidlused.
Täna kell 15.00 toimub majandus- ja kommunikatsioonimüsteeriumis esimene uue Eesti Raudtee nõukogu nõupidamine, kus arutatakse meeskonna moodustamist, eelarve kinnitamist ja analüüsitakse äriplaani ja struktuuri.
Uus juhtkond on tõenäoliselt neljaliikmeline.
Uus eelarve on arutuse all, kuna riigi pool ei olnud rahul vana plaaniga, kuhu oli sisse kirjutatud näiteks 20 miljonit krooni nõustamistasusid BRSile.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.