Esmaspäeval laiali kohale toimetatud 9,8 miljonit
pakki on 63% rohkem, kui ettevõte tavalisel päeval laiali veab.
FedExi aseperesidendi Matthew Thornton sõnul oli see kullerfirma jaoks suur päev, kirjutas USA Today.
Thornton sõnul on saadetiste arv kasvanud, kuna üha rohkem inimesi kasutab internetis ostmise võimalust. Eelmine aasta paanis seda vaid 36% inimestest, sel aastal kasutab onlineshopingu võimalust 43% ostjatest.
Pakkide hulgaga toimetulemiseks töötasid FedExi jaotuskeskustes isegi ettevõtte juhid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.