Esmaspäeval laiali kohale toimetatud 9,8 miljonit
pakki on 63% rohkem, kui ettevõte tavalisel päeval laiali veab.
FedExi aseperesidendi Matthew Thornton sõnul oli see kullerfirma jaoks suur päev, kirjutas USA Today.
Thornton sõnul on saadetiste arv kasvanud, kuna üha rohkem inimesi kasutab internetis ostmise võimalust. Eelmine aasta paanis seda vaid 36% inimestest, sel aastal kasutab onlineshopingu võimalust 43% ostjatest.
Pakkide hulgaga toimetulemiseks töötasid FedExi jaotuskeskustes isegi ettevõtte juhid.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.