Esmaspäeval laiali kohale toimetatud 9,8 miljonit
pakki on 63% rohkem, kui ettevõte tavalisel päeval laiali veab.
FedExi aseperesidendi Matthew Thornton sõnul oli see kullerfirma jaoks suur päev, kirjutas USA Today.
Thornton sõnul on saadetiste arv kasvanud, kuna üha rohkem inimesi kasutab internetis ostmise võimalust. Eelmine aasta paanis seda vaid 36% inimestest, sel aastal kasutab onlineshopingu võimalust 43% ostjatest.
Pakkide hulgaga toimetulemiseks töötasid FedExi jaotuskeskustes isegi ettevõtte juhid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!
Igasügisest traditsiooni järgides valib Äripäeva Logistikauudised juba 24. korda välja aasta parima logistikasaavutuse: esita kandidaat konkursile Aasta Logistikategu 2025!