Ärimees Oliver Kruuda ütles ajakirjale
Tervis Pluss, et kopteriõnnetuse uurimine venib ja ääretult tülgastav on
kauplemine, mis käib õnnetuse ümber.
"Sellistes asjades lepitakse valdavalt kohtuväliselt kokku, aga kui eestlastele tehakse seda alaväärsemalt kui teistele, olen nõus võitlema. Iga lause ja selle sõnastus on meile kui omaksed kaotanud inimestele kriitilise tähtsusega. Aga, jah, seal ei käituta, nagu peaks. Kõik see teema ikka ärritab," ütles Kruuda ajakirjale.
Ärimees rääkis veel, et see koht, kus Tallinnas surnuid tuvastamas käiakse, on kohutav. "Euroalused, prügi, mõlkis alumiiniumist uks tõmmatakse lahti. Eesti Vabariigis on raha, sellega võiks väärikat suhtumist natukenegi arendada. Saatsin ministrile sõna, et oleksin nõus selle koha väärikamaks muutmisesse panustama. Mulle öeldi, et ära torgi, see pole sinu asi. Helistasin aasta pärast uuesti. Midagi pole muutunud. Me võiksime rohkem üksteist kuulata," kirjeldas Kruuda.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.