Ärimees Oliver Kruuda ütles ajakirjale
Tervis Pluss, et kopteriõnnetuse uurimine venib ja ääretult tülgastav on
kauplemine, mis käib õnnetuse ümber.
"Sellistes asjades lepitakse valdavalt kohtuväliselt kokku, aga kui eestlastele tehakse seda alaväärsemalt kui teistele, olen nõus võitlema. Iga lause ja selle sõnastus on meile kui omaksed kaotanud inimestele kriitilise tähtsusega. Aga, jah, seal ei käituta, nagu peaks. Kõik see teema ikka ärritab," ütles Kruuda ajakirjale.
Ärimees rääkis veel, et see koht, kus Tallinnas surnuid tuvastamas käiakse, on kohutav. "Euroalused, prügi, mõlkis alumiiniumist uks tõmmatakse lahti. Eesti Vabariigis on raha, sellega võiks väärikat suhtumist natukenegi arendada. Saatsin ministrile sõna, et oleksin nõus selle koha väärikamaks muutmisesse panustama. Mulle öeldi, et ära torgi, see pole sinu asi. Helistasin aasta pärast uuesti. Midagi pole muutunud. Me võiksime rohkem üksteist kuulata," kirjeldas Kruuda.
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.