Lennuväljal avariisse sattunud Estonian
Airi Boeing ei hakka nii pea reisijaid vedama, intsident lõi Estonian Airi
lennugraafiku segamini.
Näiteks hilinesid eile Oslost, Stockholmist ja Londonist saabunud lennukid, mitu reisi aga algas ettenähtust hiljem. Lennuplaani muudatuste kohta saab teavet Estonian Airi klienditeenindusest, samuti soovitab firma jälgida infot lennujaamas, kirjutas SL Õhtuleht.
"Võtame ka ise ühendust reisijatega, kelle lende hilinemised ning tühistused puudutavad, ning proovime omalt poolt leida lennuplaani täitmiseks alternatiivseid lahendusi," ütles Estonian Airi pressiesindaja Maris Kivi.
Reedel kella 13 paiku pukseeris lennukite hooldus- ja remondifirma Air Maintenance Estonia (AME) puksiirauto Estonian Airi Boeing 737-500 (Hämarik) angaarist lennuvälja poole. Lennuk pidi paarkümmend minutit hiljem Kiievisse lendama. SL Õhtulehega vestelnud lennuasjatundja sõnul istus lennuki piloodikabiinis AME mehaanik, kes millegipärast hakanud testima generaatorite lülitussüsteemi.
Asjatundja sõnul uuritakse praegu, kas vigastada võisid saada ka lennuki mootorid. Kui see nii on, võib õnnetusest tekkinud kahju küündida miljonite kroonideni.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.