Lennuväljal avariisse sattunud Estonian
Airi Boeing ei hakka nii pea reisijaid vedama, intsident lõi Estonian Airi
lennugraafiku segamini.
Näiteks hilinesid eile Oslost, Stockholmist ja Londonist saabunud lennukid, mitu reisi aga algas ettenähtust hiljem. Lennuplaani muudatuste kohta saab teavet Estonian Airi klienditeenindusest, samuti soovitab firma jälgida infot lennujaamas, kirjutas SL Õhtuleht.
"Võtame ka ise ühendust reisijatega, kelle lende hilinemised ning tühistused puudutavad, ning proovime omalt poolt leida lennuplaani täitmiseks alternatiivseid lahendusi," ütles Estonian Airi pressiesindaja Maris Kivi.
Reedel kella 13 paiku pukseeris lennukite hooldus- ja remondifirma Air Maintenance Estonia (AME) puksiirauto Estonian Airi Boeing 737-500 (Hämarik) angaarist lennuvälja poole. Lennuk pidi paarkümmend minutit hiljem Kiievisse lendama. SL Õhtulehega vestelnud lennuasjatundja sõnul istus lennuki piloodikabiinis AME mehaanik, kes millegipärast hakanud testima generaatorite lülitussüsteemi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Asjatundja sõnul uuritakse praegu, kas vigastada võisid saada ka lennuki mootorid. Kui see nii on, võib õnnetusest tekkinud kahju küündida miljonite kroonideni.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.