Elektrirongidesse reisijaid teenindama pole
kontorist seni veel kedagi saadetud.
Edelaraudtee oli sunnitud eelmisel nädalal saatma paar oma kontoriinimest asendama haigestunud piletimüüjaid, kuna firma töötajate arv on optimeeritud ja asendajaid pole kuskilt võtta, kirjutas Eesti Päevaleht.
Edelaraudtee reisijateveo juht Annemari Oherd selgitas, et kontoritöötajad asendasid rongis ja jaamakassas piletimüüjaid, kuna on saanud vastava väljaõppe ning omavad selles töös ka kogemusi.
Oherdi sõnul on ennegi juhtunud, et haigestunud klienditeenindajaid asendavad kontoriametnikud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Elektriraudtee müügi- ja arendusdirektor Kuldar Väärsi ütles, et seni pole olnud vajadust saata kontoritöötajaid rongidele reisijaid teenindama, kuna elektrirongides on ette nähtud kaks klienditeenindajat. Kui üks neist haigestub, suudab teine vajadusel üksi reisijaid teenindada.
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.