Elektrirongidesse reisijaid teenindama pole
kontorist seni veel kedagi saadetud.
Edelaraudtee oli sunnitud eelmisel nädalal saatma paar oma kontoriinimest asendama haigestunud piletimüüjaid, kuna firma töötajate arv on optimeeritud ja asendajaid pole kuskilt võtta, kirjutas Eesti Päevaleht.
Edelaraudtee reisijateveo juht Annemari Oherd selgitas, et kontoritöötajad asendasid rongis ja jaamakassas piletimüüjaid, kuna on saanud vastava väljaõppe ning omavad selles töös ka kogemusi.
Oherdi sõnul on ennegi juhtunud, et haigestunud klienditeenindajaid asendavad kontoriametnikud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Elektriraudtee müügi- ja arendusdirektor Kuldar Väärsi ütles, et seni pole olnud vajadust saata kontoritöötajaid rongidele reisijaid teenindama, kuna elektrirongides on ette nähtud kaks klienditeenindajat. Kui üks neist haigestub, suudab teine vajadusel üksi reisijaid teenindada.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.