• 10.11.06, 11:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Schenker: veoautode sõidupiirang tõstab kulusid

Schenker ASi juhatuse liige Meelis Arumeel on vastu maanteeameti kavale piirata veoautode sõitmist Tallinn-Tartu maanteel.
"Olen totaalselt selliste piirangute vastu, see on poliitiliste emotsioonide ajel tehtud ostsus," ütles Arumeel.
"See tõstab kõvasti meie kulusid," ütles ta.
Arumeel märkis, et maanteeameti enda analüüs on näidanud, et Eesti kõige avariilisem tee on Tallinn-Paldiski maantee, mitte Tallinn-Tartu oma. "Miks seal siis liiklust ei piirata?", küsis ta.
Arumeel lisas, et huvitav, kes seda sõitmist ja mittesõitmist seal siis veel kontrollima hakkab ja palju see resursse võtab.
Maanteeamet teatas, et kavatseb Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel keelata sõidukite ja autorongide liikluse Jüri liiklussõlmest Kärevere ristmikuni.
Piirang kehtiks reedeti ja pühapäeviti kella 13.00st kuni kella 21.00ni ja esmaspäeviti kella 05.00st kuni kella 09.00ni. "Just nendel aegadel toimub peamine Eesti tarbekaupade jaotus," ütles Arumeel.
Kui liiklemine Tallinn-Tartu maanteel piiratakse, tuleb sõita mööda Piibe maanteed. "See on aga talvel hooldamata, kolmanda kategooria tee ning siis võib hoopiski oodata liiklusõnnetuste arvu kasvu," ütles Arumeel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 11:12
Nähtamatu ajaröövel, millele on aga lahendus
Kujutagem ette ühe ettevõtte keskastmejuhti, kes peab nädala lõpus kaitsma oma aasta plaane. See vajab paaritunnist keskendumist ja asi saaks tehtud. Pärast hommikukohvi otsustab ta enne veel „kiirelt“ uudiseid sirvida ja meilid üle vaadata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele