Nädal tagasi veokiga kokkupõrke tagajärjel
rööbastelt pühitud reisirongi kaks vagunit vedelevad siiani õnnetuspaigal, sest
raskete päästekraanade kohaletoomiseks käivad alles ettevalmistused, kirjutas
Virumaa Teataja.
Et maanteed mööda ei saa Tamsalu vallas Alupere signalisatsioonita raudteeülesõidul rööbastelt rammitud vaguneid ära viia, on Edelaraudtee tellinud Eesti Raudteelt kraanadega varustatud päästerongi, mis vagunid rööbastele tõstab.
Edelaraudtee juhatuse liige Kalvi Pukka selgitas, et kõige rohkem kannatada saanud juhtvagun tuleb kraanaga tõsta rööbastele uute pöördvankrite ehk maakeeli öeldes rataste peale, sest teisiti seda raudteel liikuma ei saa.
Teisele vagunile uusi “jalgu” alla pole vaja, kuid et seegi on mootorita, siis tuleb õnnetuspaika viia kaks vedurit, mille vahel saab kokkupõrke tagajärjel liikumisvõimetuks muutunud vagunid Tallinna kodudepoosse sõidutada. Nii ette kui ka taha on vedureid vaja seepärast, et mõlema vaguni pidurid ütlesid pärast õnnetust üles.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Vagunid loodab Edelaraudtee ära tuua eeloleval nädalavahetusel, kuid enne seda peab Eesti Raudtee tegema ettevalmistusi raskete päästerongide jaoks. Eesti Raudtee pressiesindaja Priit Koffi sõnul tuleb raudtee alla toeks panna neli koormat killustikku, et päästerongil oleks vagunite tõstmiseks piisavalt toetuspinda.
Küsimusele, miks pole vaguneid siiani ära veetud, kuigi nädalavahetuseks on raskest rongiõnnetusest möödas pea kaks nädalat, vastas Kalvi Pukka: “Kuna tegemist on keerulise protseduuriga, siis pole nii, et homseks on kõik tehtud. Pealegi on ainult Eesti Raudteel selline päästekraana, mille tööjärg on omakorda pikalt planeeritud.”
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.