• 01.11.06, 10:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Edelaraudtee rammitud vagunid on ikka õnnetuspaigal

Nädal tagasi veokiga kokkupõrke tagajärjel rööbastelt pühitud reisirongi kaks vagunit vedelevad siiani õnnetuspaigal, sest raskete päästekraanade kohaletoomiseks käivad alles ettevalmistused, kirjutas Virumaa Teataja.
Et maanteed mööda ei saa Tamsalu vallas Alupere signalisatsioonita raudteeülesõidul rööbastelt rammitud vaguneid ära viia, on Edelaraudtee tellinud Eesti Raudteelt kraanadega varustatud päästerongi, mis vagunid rööbastele tõstab.
Edelaraudtee juhatuse liige Kalvi Pukka selgitas, et kõige rohkem kannatada saanud juhtvagun tuleb kraanaga tõsta rööbastele uute pöördvankrite ehk maakeeli öeldes rataste peale, sest teisiti seda raudteel liikuma ei saa.
Teisele vagunile uusi “jalgu” alla pole vaja, kuid et seegi on mootorita, siis tuleb õnnetuspaika viia kaks vedurit, mille vahel saab kokkupõrke tagajärjel liikumisvõimetuks muutunud vagunid Tallinna kodudepoosse sõidutada. Nii ette kui ka taha on vedureid vaja seepärast, et mõlema vaguni pidurid ütlesid pärast õnnetust üles.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Vagunid loodab Edelaraudtee ära tuua eeloleval nädalavahetusel, kuid enne seda peab Eesti Raudtee tegema ettevalmistusi raskete päästerongide jaoks. Eesti Raudtee pressiesindaja Priit Koffi sõnul tuleb raudtee alla toeks panna neli koormat killustikku, et päästerongil oleks vagunite tõstmiseks piisavalt toetuspinda.
Küsimusele, miks pole vaguneid siiani ära veetud, kuigi nädalavahetuseks on raskest rongiõnnetusest möödas pea kaks nädalat, vastas Kalvi Pukka: “Kuna tegemist on keerulise protseduuriga, siis pole nii, et homseks on kõik tehtud. Pealegi on ainult Eesti Raudteel selline päästekraana, mille tööjärg on omakorda pikalt planeeritud.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele