Äripäeva autotranspordifirmade TOPi võitnud transpordifirmas Lextrans OÜ töötab kõigest kolm inimest, kuid ettevõtte mullune käive küündis üle 48 miljoni krooni.
"Osta võimalikult palju teenuseid alltöövõtjatelt sisse ja keskenduda ise põhitegevusele," iseloomustas Lextransi tegevjuht ja omanik Sven Aria edu töönud töövõtteid. "Anum, mille peale on kirjutatud „autojuht”, on Eestis tühi."
Aastaga oma käibe enam kui kahekordistanud Lextrans toimetab Soomest Venemaale sõiduautosid, partner ollakse Daimler-Chrysler grupile, kelle autode ainuvedajaks Soomest Venemaale ollakse. Hetkel pakutakse kõige rohkem teenust Ford Motor Companyle, kelle autosid Paldiski sadamast Venemaale viiakse.
Hetkel opereerib firma 200 autojuhiga, kellest vaid 25 on eestlased, ülejäänud on Venemaa kodanikud. Hetkel ollakse Eestis suurim treilervedaja, kuid aasta lõpuks ihatakse hoida turuliidripositsioone ka Venemaal.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lähemalt homme ilmuvas Logistika kuukirjas.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.