Saates kuulete tippjuht Alvar Tõrukest rääkimas kliima ja keskkonnaga seotud muredest, millega peab transpordisektor võitlema.

- Transpordi- ja logistikafirma DSV Estonia tegevjuht Alvar Tõruke. Foto: Andras Kralla
Tõruke toob välja ja tunnistab, et ka nende enda transpordi ja logistikaga tegelev ettevõte DSV on keskkonnale kahjulik. Ta räägib, et kliima on meie kõigi ühine mure ja loodusega peaksid koostööd tegema ka need ettevõtted, mis valdkonna poolest kõige rohelisemad ei ole.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üheks tõenäoliseks DB Schenkeri ostjaks peetud Saudi Araabia ettevõte Bahri on siseringi andmetel ostupakkumisest loobunud, mis võib mõjutada ettevõtte müügihinda ning mängida trumbid kätte Taani DSVle. Kuid lisaks viimasele on veel üks ostuhuviline.
Kestlikkusuudised koondas Eesti suurima mõjuga ettevõtete avalikud kestlikkusteemalised dokumendid. Nimekiri hõlmab 11 valdkonna kõige mõjukamate ettevõtete strateegiaid, aruandeid ja poliitikaid, mis annavad sissevaate ettevõtete ESG põhimõtetesse, eesmärkidesse ja tegevustesse. Kaasa arvatud veondus- ja laondussektor.
Kütuse hinna kõrval on transpordihindade kujunemise faktoriks kerkinud rohepööre, mis omakorda on rõhu suunanud alternatiivkütustele, nagu LNG veeldatud maagaas, biokütused ja elekter.
Schenkerile uute omaniku otsimisega on Deutsche Bahn (DB) tegelenud juba mõnda aega ja põhjus miks seda tehakse, ei seisne mitte niivõrd Schenkeri enda tegevuses, kuivõrd DB enda rahapuuduses, nentis Transport Intelligence`i analüütik Thomas Cullen.
Detsembris 2024 taasavati pidulikult Pariisi Notre-Dame’i katedraal, kuhu jõudis kingitusena ka Estonia klaver. Klaveri kinkisid katedraalile Eesti ettevõtjad ning õrna, ent samas üle poole tonni kaaluva pilli keeruka transpordi Prantsusmaale organiseeris heategevusena DSV Estonia.