Europark autostumise piiramisest: tuleb julgus kokku võtta ja see ära teha
Kuidas vähendada autostumist, mis seda takistab ja millised on jätkusuutlikud liikumisviisid, arutleb Äripäeva raadio saates "Jätkusuutlik ja roheline" Europark Estonia tegevjuht Karol Kovanen.
Europargi tegevjuhi Karol Kovaneni sõnul tahavad poliitikud, arendajad ja ühiskond sama asja, aga keegi ei suuda seda ära teha. Foto: Kadrin Kahu
Kovanen rõhutab, et auto omamine hajaasustusega piirkonnas elaval lastega perel on hädavajalik ja maapiirkonnas elavad inimesed tänases Eestis naljalt ilma autota hakkama ei saa. Seetõttu keskendume saates autostumise vähendamisele just tiheasustusega aladel ehk suuremates linnades ja nende ümbruses, kus inimeste võimalused liikumisviiside valikul avarad.
Riigikohtu tsiviilkolleegium leidis oma otsuses, et leppetrahviteate jätmine sõiduki esiklaasi kojamehe vahele on mõistlik viis sellise trahviteate edastamiseks. Kui erandlikke asjaolusid pole, võib trahviteate esitaja arvestada, et trahvisaaja on selle kätte saanud.
Maikuu viimasel nädalal lansseeris Maxima Eesti oma äpis võimaluse Europargi opereeritavates Maxima kaupluste parklates otse äpist oma auto parkima panna.
Leedu investeerimisfirma Lords LB Asset Management, mis lisaks Citypargile lootis omandada Lätis ja Leedus Europargi parklad, pidi kavadest konkurentsiameti vastuseisu tõttu loobuma.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.