Riigil on kolm võimalust, mida Nordicaga peale hakata
Kui Eestil pole huvi ega võimekust investeerida Nordicasse seitsmekohalist summat, nagu Läti on pannud airBaltcusse, siis ei peaks Eesti ka riiklikku lennufirmat omama, ütles Triniti vandeadvokaat Tõnis Tamme.
Nordic Aviation Groupi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Toomas Uibo sõnul on riiklik lennufirma kasumis ja omaniku ootused täitnud.
Foto: Liis Treimann
Tamme rääkis saates „Triniti eetris“, et otsustajatel tuleks kaaluda, kas riik peaks hoidma Nordicat dividenditootluse eesmärgil, kas peaks kaasama strateegilise investori või müüma siiski uuele omanikule maha.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.