• 25.02.20, 09:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Erinevad keskkonnanõuded sunnivad autovedajaid leidlikkusele

Seekordne saade on salvestatud 2020. aasta jaanuaris toimunud Autovedajate aastakonverentsil. Pakume teile kuulamiseks kahte ettekannet. Esimese teeb Andrus Laul, OÜ Alonewolf juhatuse liige. Teises Nordecon AS teedeehituse projektijuht Juhan Resser.
Andrus Laul, OÜ Alonewolf juhatuse liige.
  • Andrus Laul, OÜ Alonewolf juhatuse liige.
  • Foto: Raul Mee
Andrus Laulu igapäevane töö on seotud väärtusahela justkui nähtamatu, aga ühe kõige nõudlikuma osaga – kaupade kiire ja õigeaegse tarnimisega klientidele. Millised faktorid on aidanud ettevõttel säilitada teenuse väga head kvaliteeti nii pika aja jooksul. Andrus Laul võtab ettekande aluseks tütarettevõtte Stonewolfi.
Teises saatepooles saab sõna Juhan Ressar, Nordecon AS teedeehituse projektijuht. Tema teema on e-veoseletede kasutamine teedeehituses. Saame teada, et peatöövõtjad ootavad veoselehtede digitaliseerimist pikisilmi, kuid autovedajatel ei ole sellele üleminekuga veel kusagile kiiret.
E-veoselehe teemal saab pikemalt lugeda SIIT.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuulake saadet siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele