• 25.02.20, 09:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Erinevad keskkonnanõuded sunnivad autovedajaid leidlikkusele

Seekordne saade on salvestatud 2020. aasta jaanuaris toimunud Autovedajate aastakonverentsil. Pakume teile kuulamiseks kahte ettekannet. Esimese teeb Andrus Laul, OÜ Alonewolf juhatuse liige. Teises Nordecon AS teedeehituse projektijuht Juhan Resser.
Andrus Laul, OÜ Alonewolf juhatuse liige.
  • Andrus Laul, OÜ Alonewolf juhatuse liige.
  • Foto: Raul Mee
Andrus Laulu igapäevane töö on seotud väärtusahela justkui nähtamatu, aga ühe kõige nõudlikuma osaga – kaupade kiire ja õigeaegse tarnimisega klientidele. Millised faktorid on aidanud ettevõttel säilitada teenuse väga head kvaliteeti nii pika aja jooksul. Andrus Laul võtab ettekande aluseks tütarettevõtte Stonewolfi.
Teises saatepooles saab sõna Juhan Ressar, Nordecon AS teedeehituse projektijuht. Tema teema on e-veoseletede kasutamine teedeehituses. Saame teada, et peatöövõtjad ootavad veoselehtede digitaliseerimist pikisilmi, kuid autovedajatel ei ole sellele üleminekuga veel kusagile kiiret.
E-veoselehe teemal saab pikemalt lugeda SIIT.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuulake saadet siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele