Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Elektriauto huvitab, aga jääb kalliks
Eesti automüügi üks huvitavamaid trende on elektriautode menukuse kasv, ent huvist ostuni jõuavad vähesed, nenditi Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Värske raport näitab, et huvi elektriautode vastu suureneb, mis tekitab müüjatele lisakohustusi.
Foto: Raul Mee
Saates analüüsisid KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger ja Äripäeva Infopanga konkurentsiraportite projektijuht Sigrid Kõiv värsket mootorsõidukite müügi kvartali konkurentsiraportit, kus andsid praegusest turuolukorrast ülevaate Eesti automüügiettevõtete juhid ja müügijuhid.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.