• 18.10.23, 13:25

Maailma esimese autonoomse tankla projekt lükkub edasi

Börsifirma Grab2Go teatas teisipäeval investoritele, et nende ja tanklaketi Terminal vaheline maailma esimese automaatse tankla projekt lükkub edasi.
Grab2Go tegevjuht Mart Viilipus (paremal) avaldas, et neil on mitu teist projekti juba töös. Vasakul ettevõtte kaasasutaja ja tehnoloogiajuht Ago Mõlder.
  • Grab2Go tegevjuht Mart Viilipus (paremal) avaldas, et neil on mitu teist projekti juba töös. Vasakul ettevõtte kaasasutaja ja tehnoloogiajuht Ago Mõlder. Foto: Andras Kralla
Teatest selgus, et esialgsed plaanid objekti asukoha ja paigutuse osas ei toimi, mis omakorda seab kahtluse alla mitmed järgmised planeeritud tegevused.

Seotud lood

Uudised
  • 09.08.23, 11:30
Grab2Go ja Terminal käivitavad maailma esimese täielikult autonoomse teenindusjaama
Kahe ettevõtte koostöös kavandatakse Terminali iseteenindusjaama, kus lisaks automaatjaamas tangitud kütustele saab tehisintellekti kaasabil soetada ka Terminalis pakutavat muid kaupu, sh kohvijooke ja kiirtoitu.
Uudised
  • 08.09.23, 08:43
Terminal protestib hinnalangusega konkurendi võimaliku petuskeemi vastu
Terminal langetab 8. septembril terveks päevaks bensiinide hinda 20 sendi ning diislikütuse hinda 8 sendi võrra. Hinnad on all kella kuuest hommikul südaööni. Kampaaniaga annab Terminal signaali mootorikütuste jaeturule, mis on muutunud enneolematult passiivseks seoses kütuseturul toimuva ajalooliselt suurima pettusega.
Uudised
  • 13.06.23, 12:48
Terminal avas meretankla, kus saavad tankida ka tavasõidukid
Terminal avas 12. juunil Eesti põhjarannikul Toilas oma esimese meretankla. Toila sadamas asuv Terminali automaatjaam sobib tankimiseks nii maismaa- kui ka veesõidukitele. Tankida saab diislikütust, erimärgistatud diislikütust ja mootoribensiini 98.
Uudised
  • 29.05.23, 11:46
Olerex laieneb Lätis suurelt: veel 45 tanklat
Olerex ostab valdusfirma Aqua Marina kaudu Lätis järjekorras juba neljanda tanklaketi, millega võtab üle 45 Latvijas Nafta kaubamärgi all tegutsevat tanklat.
  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele