Amazon.com teatas teisipäeval, et lõpetab juuni lõpus oma valmistoidu kullerteenuse pakkumise USAs, andes Reutersi sõnul alla tihedale konkurentsile, mida pakuvad GrubHub, DoorDash ning Uber Eats.

- Amazoni logo logistikakeskuse seinal Saksamaal.
- Foto: EPA-EFE/FRIEDEMANN VOGEL
Amazon andis teada, et nad lõpetavad Amazon Restaurants äritegevuse 24. juunil ning see puudutab vaid väikest osa Amazoni töötajatest, kellest paljud on leidnud Amazonis juba uue töökoha.
Amazon Restaurants alustas tegevust 2015.aastal Seattle’is ning selle eesmärgiks oli anda Amazon Prime’i liikmetele võimaluse lisaks muudele kaupadele tellida Amazoni kaudu ka valmistoitu. Teenust laiendati enam kui 20 USA linna ning hiljem ka Londonisse, kus tegevus lõpetati siiski juba eelmise aasta novembris.
Reuters märgib ära, et Amazonil on oma huvid toidukullerteenuse turul siiski säilinud, sest mais ostis Amazon osaluse Briti toidukulleri firmas Deliveroo, juhtides 575 miljoni dollari suurust kapitali kaasamist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
FedEx ei uuenda kiirtarne lepingut Ameerika Ühendriikides Amazoniga, vahendas CNBC kullerfirma teadet. Otsus tuli pärast seda, kui Amazon oli tulnud välja oma Prime kaubamärgi all tegutseva kulleriäriga.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.