• 02.11.23, 07:30

Kaup koju tarnimisteenust pakkuva vahendaja kaudu: millised ohud võivad valitseda?

Välismaised veebipoed meelitavad ostlejaid suure tootevaliku ja soodsate hindadega, kuid kahjuks aga ei paku paljud Eesti tarbijate jaoks põnevad e-poed kaupade tarneid Eestisse. Sageli võetakse siin appi teadmata taustaga tarnimisteenust pakkuvad ettevõtted, kuid nendega võivad kaasneda nii mõnedki ohud, nendib EL tarbija nõustamiskeskuse valdkonna juht Heldin Malmet.
EL tarbija nõustamiskeskuse valdkonna juht Heldin Malmet.
  • EL tarbija nõustamiskeskuse valdkonna juht Heldin Malmet.
  • Foto: Linkedin
Kaupade müügist ei tohi kauplejad Euroopa Liidu siseselt sõltumata tarbija elukohariigist keelduda. Küll aga ei ole kauplejal kohustust kaupu teise liikmesriiki kohale toimetada. Sellises olukorras tulevad tarbijatele appi paki edasisaatmise teenust pakkuvad ettevõtted. Milliste probleemidega tarbijad saatmisteenust pakkuvate ettevõtete kaudu toodete tarnimist soetades kokku puutuvad ning kuidas selle pinnalt tekkivaid vaidlusi ennetada.

Seotud lood

Uudised
  • 23.06.23, 08:00
Miljardipettusele lüüakse hingekella? Euroopa Komisjon hakkab e-kaubanduse skeemitajaid pitsitama
Euroopa Komisjon lubab viimase poole sajandi suurimat tollireformi, mille käigus luuakse ka Euroopa ühtne tolliamet.
Uudised
  • 07.02.23, 10:15
E-poodleja eeldab endiselt kiiret ja soodsat tarnet
„E-kaubanduse valdkonna uuringud on näidanud, et tervelt 44% Euroopa e-poodlejatest jätavad ostu sooritamata, kui kauba saabumisele kulub liiga kaua aega ja kuni 68 % jätab ostu tegemata kõrge transpordikulu tõttu. Seega on transport üks alustalasid, mis lisaks mugavale makselahendusele aitab parandada kliendi ostukogemust e-poes,“ nentis SEB Kaupmeeste Makselahenduste ärijuht Karl Oskar Haak.
Uudised
  • 30.03.22, 12:09
E-poodide platvormide ja müüjate ühise pingutusena muutub kaupade tarne aina kiiremaks
E-kaubandus moodustab Eesti e-kaubanduse liidu statistika järgi juba vähemalt 15% kogu jaekaubanduse mahust. Kolme erineva valdkonna juhid räägivad, millised on tarbija ootused ja kuidas kasvava nõudlusega sammu pidada.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele