• 27.07.23, 07:30

Kersten Kattai: osa automaksust peaks minema liikuvusteenuste arendamiseks

Oluline osa automaksuga kogutud rahast peaks minema tänapäevaste liikuvusteenuste arendamiseks ja maksustamisel tuleks palju enam arvestada sõiduki kasutamist, kirjutab Autoettevõtete liidu tegevjuht Kersten Kattai.
Autoettevõtete Liidu tegevjuht Kersten Kattai.
  • Autoettevõtete Liidu tegevjuht Kersten Kattai.
  • Foto: Raul Mee
Rahandusministeerium tutvustas möödunud nädalal seaduse väljatöötamiskavatsust, millega kehtestatakse mootorsõidukimaks suurele osale Eesti sõidukitest. Kava kohaselt hakkab maks kehtima 2024. aasta 1. juulist.

Seotud lood

Uudised
  • 25.07.23, 19:31
Ettevõtted automaksust: tarbija maksab kõik kinni
Liisimine läheb kallimaks
Automaksu kehtestamisel tõusevad teenuste ja toodete hinnad, leiavad ettevõtjad. Ka auto liisimine läheb kulukamaks.
Uudised
  • 24.07.23, 09:05
Läänemets: automaksu pikk eesmärk peab olema liikuvusreform
Sotsiaaldemokraatliku Erakonna esimees Lauri Läänemets ütles nädalavahetusel toimunud erakonna volikogu seminaril, et plaanitav mootorsõidukimaks võiks võtta arvesse ka regioonide eripära ning rõhutas vajadust vaadata mootorsõidukimaksu ja ühistranspordi liikuvusreformi koos.
Uudised
  • 20.07.23, 16:08
Taristuehitajad: automaks peab andma kasutajatele kvaliteetsemad ja kestlikumad teed
Taristuehituse Liidu tegevjuhi Tarmo Trei sõnul peab automaksu kehtestamisel sellest saadav kasu olema nähtav ka teede kasutajatele, mis tähendab, et vähemalt osa uue maksu laekumistest tuleb investeerida teedevõrgu arendamisse.
Uudised
  • 20.07.23, 09:00
Riik kaalub, kas teha automaks "paksumaksuga" või ilma
Fabia eest maksad nagu Taycani eest. Või palju rohkemgi
Rahandusministeerium pole otsustanud, kas automaksu suurus võiks sõltuda lisaks muule sellest, kui koguka neljarattalisega sõidetakse, küll on selge, et vanemate autodega sõitjatele tehakse soodustus ning regionaalseid erisusi ei looda.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele