• 29.01.21, 11:02

Circle K müügidirektor: lähiaja alternatiiv vedelkütusele on elekter, mitte vesinik

Sisepõlemismootoriga sõidukite vähendamiseks tuleb kiiresti ära otsustada, millisesse alternatiivkütusesse ja millal Eesti panustab, kirjutab Circle K Eesti mootorikütuste müügidirektor Raimo Vahtrik.
Vesinikauto tankimine.
  • Vesinikauto tankimine.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Uude koalitsioonileppesse on sisse kirjutatud, et riik panustab nii elektri-, gaasi- kui ka vesinikutaristu arendamisse, kuigi investeerida kõikjale kohe ja natukesehaaval ei ole otstarbekas ning investeerimisplaan vajaks selget ajakava. Kõige kiiremaid tulemusi näeksime avaliku elektrilaadimistaristu arendamisel, sest enamik sõiduautotootjaid on võtnud suuna elektritranspordi arendamisele ja jätnud tagaplaanile gaasimootorid, rääkimata vesiniku läbimurdest.

Seotud lood

Saated
  • 28.01.21, 16:18
DPD Eesti juht: esimesed päevad elektrikaubikutega olid üsna ehmatavad
Läinud nädalal teatas DPD Eesti ajaloo suurimast elektrikaubikute ostutehingust Eestis, soetades enda masinaparki seitse täiselektrilist Volkswagen Crafterit. Ettevõtte juht Remo Kirss tunnistas, et krõbeda pakasega selliste autode teedele toomine oli esimestel päevadel üsna ehmatav kogemus.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele