• 30.03.20, 11:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Illar Kaasik: kriis sunnib Operaili erastama

Koroonaviirus keeras maailma majanduse pea peale ning valitsus võib seista vajaduse ees asuda müüma raudtee veofirma Operaili kõiki aktsiad plaanitust kiiremini, kirjutab Investment Agency partner Illar Kaasik.
Illar Kaasik.
  • Illar Kaasik.
  • Foto: Andras Kralla
Riigiettevõtte erastamine kiirkorras ei tähenda müüki järgmisel nädalal. Kui täna alustatakse, jõutakse aasta pärast tulemuseni. Operaili osalist erastamist lubasid mitu järjestikust koalitsioonilepingut, kuid ülesannet pole ametnike töölauale tõstetud. Varem põhjendati erastamise edasilükkamist Operaili tulemuste paranemise ootusega, nüüd särab majandusaasta aruanne nagu prillikivi.

Seotud lood

Uudised
  • 05.03.20, 12:00
Operaili juht: uurime vesinikuveduri ehitamise võimalust
„Minu põhiline mõte on, et äkki saab teha midagi teisiti. Näiteks valmistame ette uuringut, kas meil oleks võimalik ehitada endale Eestis ise vesinikuvedur. Mis on see takistus, miks Eestis ei võiks sõita ringi vesinikurongid? Või vedurid ilma juhita,“ ütleb ASi Operail juht Raul Toomsalu, kes on tänu „raamist väljas“ mõtlemisele suutnud viia riigiettevõtte korralikku kasumisse ning pannud naabrid kadedusest enda järel luurama.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele