Elektriautode laadimistaristu arendamine peab lähtuma vabast konkurentsist, kirjutab advokaadibüroo COBALT partner ja konkurentsiõiguse töögrupi juht Elo Tamm.
Euroopa Liidu elektrituru direktiivist tuleneb selge põhimõte, et jaotusvõrguettevõtja ei tohi omada ega hallata laadimistaristut. Ette on nähtud väga piiratud erand. Elektrilevi võiks laadimistaristut hallata vaid oma tarbeks või siis juhul, kui Eesti riik otsustab Eesti seadustesse üle võtta erandi, mille kohaselt jaotusvõrk võib hallata laadimisvõrgustikku juhul, kui konkurentsiameti heaks kiidetud konkursil ei leita teist operaatorit.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.