• 09.10.19, 13:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sven Pertens: neljarajaliste teede raha on riigieelarves olemas

Kolme põhimaantee neljarajaliseks ehitamiseks saaks raha kokku vähem kui viie aastaga, kirjutab TREV-2 Grupi ja asfaldiliidu juhatuse esimees Sven Pertens.
Sven Pertens.
  • Sven Pertens.
  • Foto: Erakogu
Esmalt üldisem küsimus - kas meil üldse on vaja neljarajalisi põhimaanteid? Vastus peitub ühelt poolt taristuehituse majanduslikus efektis. Erinevates riikides (nt USA, UK) tehtud uuringud näitavad, et iga transporditaristu arendamiseks investeeritud rahaühik toob riigi majandusse vaid mõne aastaga maksude ja muude tulude näol tagasi 2-3 rahaühikut. Seega – vastus on jah.

Seotud lood

Arvamused
  • 18.09.19, 19:14
Helir-Valdor Seeder: tee-ehituse projekti peaks valmistama ja ajatama kriisiks
Eestis valitseb üksmeel vajaduses teedevõrk senisest kiiremini välja ehitada ja renoveerida. Paraku ei ole meil olnud aga üksmeelt ega ka selgeid finantslahendusi, kuidas teede ehitust ja renoveerimist oluliselt kiirendada, kirjutab Isamaa esimees Helir-Valdor Seeder Äripäeva arvamusliidrite küsitluse vastuses.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele